O agentie marketing SEO te va ajuta sa obtii atentia pe internet, de care afacerea ta are nevoie. Lumea complexa a optimizarii pentru motorul de cautare face din ce in ce mai dificil ca interogarile relevante sa apara in fruntea rezultatelor. Rezultatul, este ca, potentialii clienti nu te pot gasi si ajung la concurenta ta. Pentru ca acest lucru sa nu se intample, trebuie sa te afirmi si pe internet. Aici intervine SEO.
Algoritmii motorului de cautare binecunoscuti evalueaza site-ul tau pe baza a numerosi factori diferiti si il clasifica in consecinta. In cele din urma, SEO nu descrie altceva decat sarcina de a lua masuri care sa corespunda acestor algoritmi si sa aiba o influenta pozitiva asupra clasamentului. Exista nenumarate ajustari diferite, dintre care, unele dintre ele sunt asociate cu putin efort, iar altele cu foarte mare efort. O agentie SEO te va ajuta sa identifici si sa implementezi acele masuri, astfel incat sa-ti poti imbunatati clasamentul pe termen lung si sa aduci mai multi clienti pe site-ul tau.
De ce ai nevoie de o agentie marketing SEO?
Mai multa acoperire – mai multe potentiali clienti, mai multi clienti – mai multe vanzari. Acestea sunt obiectivele care pot fi urmarite si atinse cu marketingul SEO. Marketing SEO isi propune sa optimizeze site-ul web, astfel incat sa fie mai bine gasit in motorul de cautare. Si daca mai multi utilizatori relevanti dau click, acestia interactioneaza cu site-ul si, in cel mai bun caz, rezerva sau cumpara ceva dupa aceea.
Oamenii folosesc motorul de cautare Google pentru a cauta anumiti termeni in fiecare zi. Rezultatele acestor interogari ale motorului de cautare constau in reclame si rezultate organice.
Platesti pentru reclame. Pentru organic nu. Prin urmare, este interesant pentru companii sa apara in primele pozitii in rezultatele cautarii relevante. De regula, clientul acorda atentie doar celor mai bune rezultate afisate. Marketing SEO este sustenabil si poate fi adaptat la dimensiunea si strategia companiei, in functie de statutul acesteia. Acest lucru face marketingul SEO in cadrul marketingului online, o modalitate importanta de a genera mai multi clienti si mai multe vanzari.
O agentie Marketing SEO poate sa atinga obiectivele si activitatile legate de companie cu ajutorul motorului de cautare. Aceasta inseamna ca site-ul web al unei companii este afisat in primele rezultate ale cautarii Google. Pentru a face acest lucru, vizitatorilor trebuie sa li se arate continut si informatii relevante care pot rezolva problema unui cititor sau pot oferi valoare adaugata.
Ce este SEO Marketing?
Activitatile de marketing SEO servesc pentru a aduce site-ul unei companii in fruntea rezultatelor generale de cautare pe Google pentru cuvinte cheie relevante pentru companie, adica in primele pozitii ale motorului de cautare. Marketing SEO este interactiunea unei strategii bine gandite cu masuri de optimizare in zonele online si offline. Pentru cel mai bun succes, analiza si selectarea cuvintelor cheie relevante, sunt la fel de importante ca si optimizarea site-ului web din punct de vedere al tehnologiei, structurii si continutului.
Marketing SEO strategic
Intrebarile de marketing SEO strategic pot fi derivate din mixul de marketing:
- Produs: Cum trebuie proiectat produsul, pentru a oferi o solutie la problemele clientilor mei?
- Pret: Ce pret platesc clientii mei pentru el?
- Distributie: Care este cea mai buna modalitate de a distribui produsul?
- Comunicare: publicitate, social media, PR, targuri, alte promotii de vanzari – cum pot comunica cel mai bine cu potentialii mei clienti?
Acest lucru are ca rezultat un marketing SEO: pentru ce subiecte, probleme ale clientilor si ce produse doresti sa fie prezente in grupurile tinta relevante? Cercetarea cuvintelor cheie este de obicei derivata din aceasta intrebare, pentru a clarifica ce termeni cauta clientii si pentru ce cuvinte cheie ai dori sa fii gasit.
Ai nevoie de o agentie marketing SEO pentru a proiecta continutul pe site-ul web si celelalte aparitii pe internet. De asemenea, va proiecta cel mai bine acest continut, astfel incat motorul de cautare sa indexeze corect acest continut si sa-l afiseze bine, atunci cand un prospect cauta cuvintele cheie relevante. Cuvintele cheie relevante formeaza baza pentru masuri SEO suplimentare pe site si continutul de acolo.
Optimizare On Page si optimizare Off Page
On Page inseamna „pe site”. Optimizarile on-page sunt toate masurile care afecteaza direct site-ul web. Acestea sunt menite sa ajute motorul de cautare sa indexeze mai bine pagina si continutul sa fie afisat, in special atunci cand cauta anumiti termeni. Doar atunci cand cerintele motorului de cautare sunt indeplinite, pagina va urca in clasament. Optimizarile on-page afecteaza tehnologia, continutul si structura site-ului web.
Cat de repede se incarca site-ul? Cat de mari sunt pozele? Acestea incetinesc incarcarea rapida a paginii? Este corecta structura paginii? Exista link-uri interne? Anumite link-uri externe proaste impiedica clasarea paginii? Cat de bun este continutul? Cat de usor de utilizat este designul web? Acestea sunt doar cateva intrebari care sunt luate in considerare in optimizarea pe pagina. Optimizarea on-page necesita un bun profesionist SEO.
Optimizarea Off Page inseamna „in afara propriului site web”. Include toate masurile care nu au loc direct pe propriul site. Acestea sunt menite sa imbunatateasca si sa consolideze importanta site-ului web pe internet. Importante sunt link-urile relevante si bune catre alte site-uri, astfel incat, motorul de cautare sa clasifice propriul site ca fiind relevant. Este important sa privesti indeaproape backlink-urile si sa se dezvolte o strategie. Backlink-urile sunt unele dintre cei mai importanti factori pentru un clasament bun in motorul de cautare.